sobota, 28 lipca 2012

Wakacje

Witam wszystkich :D
Dosyć długo mnie tu nie było aczkolwiek wakacje, koniec roku szkolnego  więc wyszło jak wyszło. Mija właśnie połowa wakacji podsumowywując obóz jak najbardziej udany, Berlin -mmmm Cudowne miasto :p, pogoda równie dokazuje.  Obiecuję że od dziś będę częściej tu wpadać. Wracając do Berlina naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem tego miasta. Nie spodziewałam się że tamtejsi mieszkańcy tak bardzo ekologiczni.  Pod względem historii również nie spodziewałąm się że posiadają aż tyle zabytków o których przewodnik bez końca opowiadała . Niemcy całkiem przystojni iii... bogaci- przynajmniej ci w Berlinie.

Dziś tak na szybko dlatego iż wzywa siła wyższa:p
Pozdrawiam i zachęcam do zaglądania tu czasem :D

4 komentarze:

  1. Hej Kochana !
    Na początku chciałam Ci bardzo podziękować za odwiedzenie mojego bloga.
    Trochę siedzę we fryzjerstwie, że tak powiem. Od kilku lat nawiązałam bardzo dobrą relację z profesjonalnym salonem fryzjerskim Gabriel Professional i dzięki temu w mojej głowie nagromadziło się mnóstwo przydatnych informacji, z którymi mogę podzielić się z innymi. Ale do sedna :)Chemiczne prostowanie włosów nie jest jakoś specjalnie inwazyjnie, ale jedynie dla zdrowych włosów. Ja bym takiego mieć nie mogła, bo i żadnego efektu by nie było oraz wypadłyby mi chyba włosy, w co wątpię zresztą, bo przeszły naprawdę wiele, ale ostrożności nigdy mało ;) Global Keratin daje efekty na bardzo zniszczonych lub kręconych włosach, czyli takich właśnie jakie ja miałam. Ja za zabieg zapłaciłam 280zł, czyli praktycznie tylko za samą keratynę, która została użyta na moich włosach, fryzjerka tak jakby nic z tego nie miała, gdyż normalnie kosztowałby mnie około 400-500złotych. Do tego kupuje się specjalny szampon bez soli [sól - wypłukuje keratynę] oraz odżywkę. Pozostałe kosmetyki można raczej stosować z umiarem :) Najważniejszy jest jednak szampon (by nieinwazyjnie spłukać zanieczyszczenia i otworzyć łuski włosa] oraz odżywka [by zamknąć i wygładzić włókna włosa].
    Polecam Ci tą metodę prostowania, ponieważ nie jest ona inwazyjna, gdyż keratyna to białko, naturalny budulec włosa. Co do samodzielnego wykonywania keratynowego prostowania włosów - owszem, można, czemu nie, ale za pomocą kogoś, kto miał z tym już styczność oraz ze sprzętem (prostownicą, która nagrzewa się do 230*C oraz profesjonalną suszarką o mocy ponad 2000W, która nie spali się od suszenia keratyny, ponieważ kiedy już nałożymy keratynę na oczyszczone włosy za pomocą specjalnego szamponu, musimy ją wysuszyć, co trwa NAPRAWDĘ długo - więc stąd potrzeba posiadania profesjonalnej suszarki :) W sumie mogłabym już sama ten zabieg wykonywać, bo wypytałam o każdy detal :P Trochę się rozpisałam, wybacz, jeśli Ciebie zanudziłam...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS nie masz opcji na blogu, żeby kliknąć "Obserwuj" albo to ja jestem ślepa :(

      Usuń
  2. Fajnie tutaj.
    Jestem tu po raz pierwszy i napweno nie ostatni.
    zaobserwujesz mojego bbloga a zrobię to samo .
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku maze o Berlinie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń